זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “החוק”) הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית
זכות הלקוח להחזיר מוצר, או לבטל רכישה, תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח-1968 והוראות חוק כרטיסי חיוב, התשמ”ו-1986.
לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות:
שירות הלקוחות – בהודעה בעל פה בטלפון מס’ 077-5518443 בימים א’ – ה’ בין השעות 08:30-19:30
בדואר אלקטרוני – לכתובת Support@bettershop.co.il
הודעה בכתב לחברה בכתובת ת.ד. 171 קדימה מיקוד 60920