רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
שירות מעולה! מהיר ומקצועי גם אחרי הקנייה
ממליצה בחום + + + על בטרשופ רכשתי און ליין מכונת כביסה והשרות היה מעולה וסבלני ‼️ גם בתהליך הקניה, גם במעקב שלהם שאכן בוצע המשלוח בזמן המדויק שביקשתי, וגם על שאלות שהתעוררו לי לגבי המכונה לאחר המשלוח, הכל נעשה באדיבות וסבלנות ובתחושה שעושים הכל כדי שאהיה מרוצה 👍 ללא כל ספק גם את המכשירים הבאים ארכוש רק בבטר שופ ‼️בדיוק כשם החנות כך השרות. תודה לכם צוות BetterSHOP
שירות מדהים, אמינות ואדיבותממליצה בחום!
דירוג המוצר לבטל
נאום קורצנשטיין –
אנו משתמשים במדיח כשלושה חודשים, מהרכבה עצמית עד להפעלה הכל היה קל ופשוט. תוצאות הדחה ויבוש טובים מאוד, כלים יוצאים מבריקים ויבשים. מאוד מרוצים מרכשה של המדיח הזה.
טייר אפי –
לאחר נסיון של 20 שנה עם מדיח BOSCH ללא תקלות, שיפצנו את המטבח ורכשנו שוב מדיח של חברת BOSCH בתקווה שיהיה נאמן כמו הקודם, אחלה מוצר
רוית –
בתור מי שמשתמשת במדיחים של בוש עוד מילדות שהיו רק הקטנים על השיש, זו הפעם הראשונה שאני לא מבסוטה עד הסוף. לקחתי בכוונה תחילה מדיח עם פונקציה של ייבוש ואין שום הבדל הייבוש בין אם אני משתמשת בפונקציה זו או לא. דבר נוסף, זו פעם ראשונה בחיים שנשאר על הכלים טעם של סבון/מבריק כלים. המדיח הוגדר לפי רמת הקושי של המים בנתניה לפי חב’ המין בדרגה הגבוהה ביותר של קשיות מים. מאז כבר הורדתי בכמה דרגות כבר לרמות מדיום נמוכות ועדיין יש ריח וטעם סבוניים שנשארים בכלים, גם בכלי זכוכית וגם בכלים מפלסטיק או סיליקון
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אחרי יום עבודה בא לי להינות עם המשפחה שם שניה את הכלים במדיח ומה שנקרא שגר ושכח חסך לי זמן יקר עכשיו אני פנוי למשפחה
כל שנותר שאחד מהילדים יפנה את המדיח
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
בינתיים רק הבעיה של כוסות היין בגלל השינוי של מגירת הסכו״ם