פינוי מוצר ישן
בקניית מוצר זה הינכם זכאים לפינוי המוצר הישן מביתכם ללא תוספת תשלום למעט מקרים חריגים על פי החוק.
המוצר המפונה חייב להיות דומה בגודל, בכמות ובמשקל ועליו להיות במקום נגיש לפינוי, מחוץ לנישה ומנותק מחשמל, מים, גז או כל חיבור קבוע אחר .
המוצר המפונה להיות שלם, כלומר לא פורקו ממנו חלקים.
לא יפונו מוצרים אשר מהווים סכנה בריאותית או סביבתית המונעים את פינוים (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים)
מקרים של פינוי חריג בתוספת תשלום בבית לקוח מול חברת ההובלות:
- כאשר הציוד הישן נמצא בקומה 3 ומעלה בבניין שאין בו מעלית
- כאשר הציוד הישן נמצא בקומה 2 ומעלה בבית פרטי
- כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לצורך הורדת הציוד הישן
- כשאר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף
- כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (דלת מקרר)
אספקת מוצר לבית הלקוח
ספירת ימי עסקים אינה כוללת ימי שישי, שבת, ערבי חג, חול המועד ואת יום ביצוע ההזמנה.
כמו כן יתכנו עיכובים בזמני האספקה בהתאם למיקום היישוב מעבר לקו הירוק.
המוצרים יסופקו ללא עלות עד קומה שנייה ללא מעלית או 30 מדרגות (מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות בבתים פרטיים) בהובלה מעל קומה 2 (כאשר המוצר אינו נכנס למעלית) ישנה תוספת עלות משתנה שבין 50-60 ש״ח לכל קומה ישירות למוביל.
בבתים פרטיים או דופלקסים עלות בהובלה היא לקומה הראשונה. במקרים של הובלה מעל קומה ראשונה (בקומה 2 ומעלה) ישנה תוספת עלות משתנה שבין 50-60 ש״ח לכל קומה ישירות למוביל.
במקרים בהם קיים סיכון לפגיעה בבית (מעקה זכוכית, קיר, מדרגות עץ( המוצר יסופק לקומה הראשונה
עלות ההובלה אינה כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות (מנוף)
במקרים והמוצר אינו נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בכניסה לבית ואו אחריות האספקה תהייה על ידי הלקוח ועל חשבונו
באם קיים מרחק הליכה העולה על 20 מטר מבית מגוריו של הצרכן בשל חניה מרוחקת, חוסר גישה לביתו, תחול תוספת תשלום כעלות קומה נוספת, בהתאם למוצר.
במקרים חריגים באספקות/פינוי לקומה נוספת בבית פרטי, כגון מדרגות ספירלה, זכוכית או מדרגות צרות, יגבה תשלום נוסף מהלקוח בהתאם למהות העבודה. במקרים חריגים במיוחדבהם כרוך סיכון בטיחותי, יסופק/יפונה המוצר אך ורק מקומת הקרקע של הבית.
ככל שלא תהיה גישה לכניסה ישירה עם המשאית בשל מעבר צר, יהא תשלום נוסף מצדו שלהלקוח בכפוף לדרישה של ההובלה (רכב קטן/טנדר/עגלה וכו’).
התקנה, ניתוק מוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת, פירוקי משקופים/דלתות וכדומה, תשלום מול המוביל ובאחריותו בלבד!
התשלום למוביל מהווה את הסכמתו של הלקוח לעבודה וכל זאת בעוד שניתנו לו הסברים טרם תחילת העבודה.
חברתנו מסירה כל אחריות בגין עבודה פרטית שתוסכם בין המוביל לצרכן, למעט נזקים, באם יגרמו למוצר עצמו.
שירותי ההובלה הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות.
*** התקנה, ניתוק מוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת, פירוקי משקופים/דלתות וכדומה, תשלום מול
המוביל ובאחריותו בלבד!
*** התשלום למוביל מהווה את הסכמתו של הלקוח לעבודה וכל זאת בעוד שניתנו לו הסברים טרם
תחילת העבודה.
*** חברתנו מסירה כל אחריות בגין עבודה פרטית שתוסכם בין המוביל לצרכן, למעט נזקים, באם
יגרמו למוצר עצמו.
יהודית –
מכונה מצוינת. תכניות מגוונות לסוגי כביסה שונים ולכמויות משתנות.
הבגדים יוצצאים נקיים וריחניים.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
החיים עם שלושה ילדים זה ככה:
כל יום לפחות מכונה אחת! לעיתים שתיים..
ולכן שימוש בתכנית קצרה של 30 דקות שינתה לנו כמשפחה את החיים!
מודים מקרב לב ושמחים שקנינו את המכונה של בוש!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכונת כביסה מעולה עם יכולת בניית תכנית ספציפית או שימוש בתוכניות מתוכנתות מראש.
הפיצ׳ר שאני הכי אוהב – יכולת תכנון זמן סיום פעולת המכונה ככה כשאני מתעורר בבוקר המכונה סיימה בול בזמן שאני רוצה.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכונת הכביסה שקטה ונוחה מאוד לתפעול.
המכונה הקודמת שאותה החלפתי בחדשה הייתה גם של בוש. לאחר 17 שנים!!! של שימוש ללא שום תקלה, פשוט החלטתי להתחדש ואני מרוצה מאוד.
את הישנה תרמתי בשמחה למשפחה נצרכת.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אין תוכנית של שעה וחצי זה ממש לא נוח לי
צבי זיו –
מכבסת בשקט וכל פעולה שנבחרת הכביסה מכובסת באופן מעולה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
משך זמן ארוך מידי לכל תכנית
גלינה –
המכונה יעילה, יש בה מגוון של אפשרויות שמשרתות אותי. והיא מסמנת כשמסיימת.
יעקב –
מכונה מעולה שקטה מאוד, כביסה נקיה וריחנית
יובל ב –
נוחה לתפעול, פשוטה ועושה את העבודה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
החיילים שלנו מרוצים
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הייתי שמחה אם היה עוד תוכנית ל 8 או 6 קילו בזמן יותר קצר
לדוגמא הזמן היחיד שיש ל 8 קילו זה 3 שעות ו12 דקות
היתי רוצה פחות זמן
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הבגדים יוצאים מקןמטים מאוד גם בסחיטה של 800סל”ד.
600 סל”ד רטובים מידי.
ברוב התכניות הסחיטה מוגדרת ל1400 סל”ד ואם שוכחים אז,הבגדים יוצאים מקומטים מאודד.
זמני הפעלה ארוכים מאוד ובמקוצרים הכביסה לא יוצאת נקיה נשטרים כתמים ושאריות מזןן.
מאכזב מאוד סמכנו על המוכר שהמליץ מאוד.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הבגדים יוצאים מקןמטים מאוד גם בסחיטה של 800סל”ד.
600 סל”ד רטובים מידי.
ברוב התכניות הסחיטה מוגדרת ל1400 סל”ד ואם שוכחים אז,הבגדים יוצאים מקומטים מאודד.
זמני הפעלה ארוכים מאוד ובמקוצרים הכביסה לא יוצאת נקיה נשטרים כתמים ושאריות מזןן.
מאכזב מאוד סמכנו על המוכר שהמליץ מאוד.
רוני –
מגוון של תוכניות המתאימות לכל סוג של כביסה, אפשר להוסיף בגדים באמצע הפעולה וזה ממש נוח
יובל –
מכונת כביסה Bosch – שקטה, חכמה, ומנקה כאילו הכתם העליב אותה אישית. הבגדים יוצאים נקיים, ריחניים, ואני רק לוחץ על כפתור ומרגיש גאון. אם כביסה הייתה מקצוע – Bosch הייתה המנהלת.
נילי –
מכבסת טוב גם במחזורים קצרים. הבעיה היא שכל פעם יש לכוון מחדש את הטמפרטורה ומהירות הסחיטה ובפאנל הדיגיטלי זה לא נוח כמו בכפתורים מכאניים שמסובבים פעם אחת ונשאר קבוע.
נילי –
מכבסת טוב גם במחזורים קצרים. הבעיה היא שכל פעם יש לכוון מחדש את הטמפרטורה ומהירות הסחיטה ובפאנל הדיגיטלי זה לא נוח כמו בכפתורים מכאניים שמסובבים פעם אחת ונשאר קבוע.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הדבר שאני הכי אוהב במוצר שלי זה העוצמה שבשקט
שירה –
הכביסה יוצאת נקיה אפילו בתוכנית המהירה של 30דקות הפעלה מובנת ופשוטה
שירה –
הכביסה יוצאת נקיה אפילו בתוכנית המהירה של 30דקות הפעלה מובנת ופשוטה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכונת כביסה שעושה את העבודה. שקטה. אמינה.
אהרן –
המכונה שקניתי היא נהדרת. נהנתי מהפונקציות של לסיים את הכביסה בעוד כך וכך שעות. ומהנראות, שזה ממש נראה מדהים. גם מהעבודה הטובה כביסות יוצאות נקיות ולא הרוסות. למה דירגתי 4 ולא 5? בגלל שלפני שהיה לי את המכונה החדישה הזו היה לי מכונת כביסה דפוקה וישנה מחברה לא מוכרת, וכל הזמן ציפיתי לזמן שאני כבר יקנה “בוש”, הגיע הרגע המיוחל והמכונה הישנה שבקה חיים, הזמנתי את ה”בוש” הדגם הכי מומלץ, והופ – הייתי בטוח שכל הכתמים יירדו מיד מהחולצות ובקלות, אבל גיליתי שלא הכל בחיים זה פיקניק וגם עם “בוש” האגדית עדיין צריך קצת להתאמץ כדי להוריד כתמי שמן. אבל מה שבטוח שהחולצות פחות נהרסות.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
המכונה בשימוש אצלנו כחצי שנה ואנחנו ממש מאושרים שקנינו אותה גם מבחינת נוחות ההפעלה גם מבחינת השקט גם של המכונה וגם השקט הנפשי שכל הכביסה יוצאת מכובסת בצורה מדהימה הפונקציות שעד היום אני מגלה כמה שהם מדהימות כמו קיצור הזמן של הפעולה או ההפעלה המאוחרת ועוד
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
כאשר אנחנו לא מרגישים מוצר חשמל בחיי היום-יום שלנו, זה אומר שהוא עושה את העבודה בדיוק כמו שהוא צריך (ואולי אפילו יותר טוב). מלבד הודעת מייל שמזכירה לי שאולי אחרי חצי שנה של שימוש כדאי לעשוי ניקוי לפילטרים – לא חווינו שום חוויה לרעה מהמוצר הזה.
כשהולכים בקניון רואים חלון ראווה נקי לחלוטין, לא חושבים פעמיים וממשיכים הלאה, אבל אם רואים חלון ראווה שכולו נקי *מלבד הפינה הימנית התחתונה* שבה איזה תינוק שאכל במבה נגע והשאיר כתם, כל העיניים של כולם ימשכו לאותה נקודה. זאת הסכנה האמיתית עם מוצרים כמו מכונת כביסה, ואני יכול לומר שאני ואשתי המלצנו על המוצר הזה בדיוק ל4 זוגות חברים! פשוט מוצר מוצלח, אמין, ללא תקלות, ועם שירות לקוחות ותשובות ברורות ומיידיות.
אהרן –
המכונה שקניתי היא נהדרת. נהנתי מהפונקציות של לסיים את הכביסה בעוד כך וכך שעות. ומהנראות, שזה ממש נראה מדהים. גם מהעבודה הטובה כביסות יוצאות נקיות ולא הרוסות. למה דירגתי 4 ולא 5? בגלל שלפני שהיה לי את המכונה החדישה הזו היה לי מכונת כביסה דפוקה וישנה מחברה לא מוכרת, וכל הזמן ציפיתי לזמן שאני כבר יקנה “בוש”, הגיע הרגע המיוחל והמכונה הישנה שבקה חיים, הזמנתי את ה”בוש” הדגם הכי מומלץ, והופ – הייתי בטוח שכל הכתמים יירדו מיד מהחולצות ובקלות, אבל גיליתי שלא הכל בחיים זה פיקניק וגם עם “בוש” האגדית עדיין צריך קצת להתאמץ כדי להוריד כתמי שמן. אבל מה שבטוח שהחולצות פחות נהרסות.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הפעלה פשוטה, מגוון תכניות כביסה , הפעלה שקטה והכי חשוב כביסה נקייה מאוד.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אני הכי אוהב במכונת הכביסה של בוש את העיצוב היפיפה שלה ושזה לא בא על חשבון טיב המוצר
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הנראות של המכונה יפה בעיניי, היא קלה להפעלה
הודיה –
רכשתי את מכונת הכביסה של Bosch לפני תקופה, ואני יכולה לומר שזו אחת הבחירות הטובות שעשיתי לבית.
המכונה שקטה בצורה מפתיעה, גם בסחיטה, וזה מורגש במיוחד בבית עם ילדים. הכביסה יוצאת נקייה ורעננה, גם בתוכניות קצרות, והתחושה היא שהבגדים באמת נשמרים לאורך זמן ולא “נשחקים”.
ההפעלה פשוטה וברורה, בלי צורך להתעסק יותר מדי, ויש מגוון תוכניות שמתאימות לכל סוג כביסה – מבגדי יום-יום ועד כביסות עדינות. בנוסף, היא חסכונית במים ובחשמל, מה שנותן שקט נפשי גם בחשבון וגם בשימוש יומיומי.
הדבר שאני הכי אוהבת במוצר שלי הוא השילוב בין איכות גרמנית אמינה, שקט, ותוצאות כביסה מעולות – מוצר שעובד בשבילי בלי התעסקות מיותרת.
קרן וייס –
מכונה מעולה, קלה לתפעול ועם מלא מצבים שמתאימים לכל סוגי הבגדים. אני מרוצה מאד
גלעד –
לא חשבתי שאי פעם אתרגש ממכונת כביסה, אבל הנה אנחנו. מכונת הכביסה של Bosch עובדת בשקט מפתיע, גם כשהיא מלאה עד הסוף, והבגדים יוצאים נקיים באמת – בלי צורך בכביסה חוזרת “רק ליתר ביטחון”. התפעול נוח, התכניות ברורות, ויש אפילו תכניות קצרות שמצילות ימים עמוסים. אפילו למדתי להפסיק לעמוד ליד המכונה ולבדוק אם היא באמת עובדת – כי היא פשוט עושה את זה בשקט. בקיצור, עושה את העבודה כמו שצריך ובלי דרמות – וזה כל מה שאפשר לבקש ממכונת כביסה טובה.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
ההדבר שאני הכי אוהבת במוצר שלי הוא השילוב המדויק בין שקט מוחלט בזמן הפעולה, איכות כביסה מצוינת ששומרת על הבגדים, ותחושת אמינות גבוהה שמורגשת בכל שימוש וגורמת לי לבחור בו מחדש בכל פעם.
יעקב –
עושה את העבודה הכי טוב שאפשר
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אנו זוג צעיר, התחתנו לפני פחות משנה. ביחידה ששכרנו מכונת הכביסה הייתה נוראית, הרסה בגדים והשאירה כתמים. היינו מוכרחים לקנות מכונה חדשה. בררנו לעומק ושמענו שBOSCH היא החברה- Namber 1! ומאז בבית הכינוי שלנו למכונה הוא המכונה הטובה!!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכונת הכביסה עובדת בשקט . יש בה תוכניות קצרות שימושיות ביותר . הכביסה יוצאת נקייה ומריחה היטב .
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
בהשוואה לקודמת לא ממש אוהבת אותה. מסובכת לי מידיי, ביקשתי מכונה פשוטה ואינטואיטיבית אז גם כנראה לא ממש הקשיבו לי
לא אוהבת את זה שאין פתיחה ללא משיכה של הדלת מניחה שתגרילו רק בין המרוצים אז אולי בכלל לא רלוונטי שאני עונה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
בהשוואה לקודמת לא ממש אוהבת אותה. מסובכת לי מידיי, ביקשתי מכונה פשוטה ואינטואיטיבית אז גם כנראה לא ממש הקשיבו לי
לא אוהבת את זה שאין פתיחה ללא משיכה של הדלת מניחה שתגרילו רק בין המרוצים אז אולי בכלל לא רלוונטי שאני עונה
שפרה –
המוכנה עושה את העבודה מוציאה את הבגדים נקיים ללא צ’פים סוחטת היטב בקיצור עושה אתה עבודה
lulu –
מה שאתה מצפה ממכונת כביסה- בגדים נקיים, קלות הפעלה, וחיסכון טוב!
נסים משיח –
המכונה שוקלת ומתאימה זמן עבודה.מנקה וסוחטת מעולה.
ירדנה –
קשה כול הזמן צריך לחפש תוכנית היה עדיף שיהיה כפתורים פשוטים
ירדנה –
קשה כול הזמן צריך לחפש תוכנית היה עדיף שיהיה כפתורים פשוטים
רינה חובה –
הבגדים יוצאים מאוד מקומטים לא משנה כמה דרגת הסחיטה נמוכה.
התוכניות לא ממש מדויקות.
רינה חובה –
הבגדים יוצאים מאוד מקומטים לא משנה כמה דרגת הסחיטה נמוכה.
התוכניות לא ממש מדויקות.
דובי –
קל ונוח לשימוש ועושה את העבודה כמו שצריך ויחסית שקט
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אין צורך לתאר. במילה אחת: בוש!!!! זה אצלנו במשפחה 3 דורות!!! מתחתנים עם “בוש”
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכבס מצוין עם תפעול נוח
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
המכונת כביסה של בוש היא דבר מעולה, היא נוחה לתפעול כאשר אשתי אומרת לי איך להפעיל כביסה, היא שקטה מאוד וחסכונית במים וחשמל.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכונה שקטה תכניות הפעלה מובנות אבל גם מאוד גמישות ומאפשרות קיצור זמני הפעלה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מוצר מושלם!!אין טוב מזה באחריות