רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
שירות מעולה! מהיר ומקצועי גם אחרי הקנייה
ממליצה בחום + + + על בטרשופ רכשתי און ליין מכונת כביסה והשרות היה מעולה וסבלני ‼️ גם בתהליך הקניה, גם במעקב שלהם שאכן בוצע המשלוח בזמן המדויק שביקשתי, וגם על שאלות שהתעוררו לי לגבי המכונה לאחר המשלוח, הכל נעשה באדיבות וסבלנות ובתחושה שעושים הכל כדי שאהיה מרוצה 👍 ללא כל ספק גם את המכשירים הבאים ארכוש רק בבטר שופ ‼️בדיוק כשם החנות כך השרות. תודה לכם צוות BetterSHOP
שירות מדהים, אמינות ואדיבותממליצה בחום!
שירות מצויין, אספקה מהירהמומלץ בחום
דירוג המוצר לבטל
ליאור –
וואו, איזה שדרוג! המקרר סדרה 6 פשוט שדרג את המטבח.
קודם כל, הגודל הוא ענק! סוף סוף יש לי מקום לכל הקניות של סוף השבוע, ועוד נשאר מקום. החלוקה הפנימית גאונית – כל דבר יש לו את המקום שלו, ואני תמיד מוצא מה שאני מחפש.
אה, ואיזה כיף שיש את הפיצ’ר של הקירור החזק אחרי קניות. פעם הייתי מכניס את הקניות, וכל המקרר היה דיי מתחמם. עכשיו? לוחץ על הכפתור , והוא כבר ערוך לסידור ממושך. מדהים.
הפלסטיק? שלא כמו אצל מוצרים אחרים איכותי בטירוף. לא האמנתי שאתלהב ככה מפלסטיק, אבל זה פשוט מרגיש יציב ועמיד. לא עוד מדפים שנשברים אחרי שנה.
היה לי גם חשוב שהחלוקה בין המקרר למקפיא תהיה הגיונית, שלא אקבל מקרר עם הרבה ליטרים, אבל כמעט חצי בשימוש המקפיא, ופה בוש ללא ספק ביחס מעולה
גם עם החיסכון בחשמל, בתור מוצר שעובד סביב השעון שמקרר ענק כזה, ובכל זאת חוסך. זה כאילו קניתי פרה ומקבל את החלב בחינם.
נכון, השקעתי בו לא מעט, תמורה מטורפת למחיר. יש לי חברים שקנו מקררים אחרים באותו מחיר בערך, ואני מרגיש שקיבלתי פי שתיים.
הדבר שאני הכי אוהב במקרר שלי הוא היכולת שלו להפוך את המטבח למקום יעיל, חסכוני ונוח – כמו עוזר אישי שתמיד שם בשבילי
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
חיפשנו במשך תקופה מקרר גדול שיכול לשרת משפחה רחבה. כשנתקלנו במקרר של בוש ידענו מיד שזה המקרר שנקנה. מקפיא תחתון נוח לשימוש כי עם מגירות נשלפות הכל בא אליך ולא צריך לפשפש ולחפש. מקרר עילי עם מגירות ענקיות לפירות וירקות כמו שאנחנו אוהבים. מעליו עוד מגירות גדולות מאוד למוצרי חלב ומעליו המון מדפים רחבים וענקיים שאפשר להכניס קרטון מגש פיצה שלם והמקרר אפילו לא מתרגש מזה.מסך שליטה דיגטלי על כל הפונקציות, תאורה חזקה מאוד באופן מפתחע לטובה וכמובן התרעה מצפצפת על דלת שנשארה פתוחה. והכל תחת המותג המעולה של בוש ובמחיר מאוד הוגן שפוי ביחס למתחרים. לא יכולנו לבקש יותר מזה. ממליצים בחום.
Vladimir Z. –
רכשתי את המוצר של בוש כי אני באמת סומך.
כל הזמן הזה ללא תקלות, אוהב את:
* התראות על אי-סגירת דלתות
* קירור לפי טמפרטורה רצויה ללא שינוי (בדקתי כמה פעמים)
* הרבה מקום (נכנס הכל אחרי רניה בסופר)
* תאורה לא מסנוורת אותי בלילה
* כל לפתיחה וסגירת דלתות
רחלי –
מקרר גדול, יפה, חלוקה נוחה ביותר, קל לניקוי, במצב שבת הוא קצת חלש וחבל
שמואל –
מקרר חדש .מזיע בתא הקירור העליון וטיפות המים קופאות מסביב ל3 יצאות האורור.הוזמן טכנאי לאחר שבוע מקבלת המקרר.הטכנאי ניקה את מערכת הניקוז.אך זה לא עזר הזמנו שוב טכנאי שאמר שככה המקרר הזה עובד וזה תקין.לא ברור איך זה תקין שיש טיפות קרח בתא בקירור.מאכזב שבחרתי בבוש
Hodel –
מקרר מעולה ! חולקת תאים נהדרת ופונקציונאלית ביחס בגודלו , מתאים לשימוש למשפחות קטנות וגדולות כאחד .
המקרר בעל טכנולוגיה לשמירה על טריות המזון במגירות הירקות והפירות שהוכחה כעובדת ( ירקות נשמרים לתקופה ארוכה יותר בוודאות לעומת המקרר הקודם) .
המקפיא בעל שתי מגירות שומרות על קור וטריות המזון לאוקך זמן . בשר נשמר באמת לאורך זמן .
חיסרון הינו יחדות הקרח עשיות מפלסטיק קל ונשברו לאחר שימוש אחד -שתיים…
המקרר שקט מאוד ולא נשמע כלל בפעולתו , מתאים ככפפה לכל בית.
יחס עלות תועלת מעולה משרת את כל המשפחה מתמלא בכל שבוע ועדיין נראה רייק….
שירות ההתקנה המקרר היה מקצועי לאללה , קיבלנו הסבר על אופן השימוש ועל הפעלתו , בצורה ברורה וקלה ממתקין .
באמת מקרר מומלץ למי ששוקל לקנות מקרר שהוא לא עם דלת כפולה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
המקרר אצלי מעל שנה, רכשתי בוש כי אני מכירה את המותג וסומכת על האמינות והאיכות שלו. למעט מגירות הפירות/ירקות שקשה לסדר אותן המקרר מעולה, מרווח, נוח לשימוש ומומלץ ביותר
לירן –
המקרר נפלא ביחס הגודל הפנימי שלו לחיצוני. התאים במקפיא ובמקרר נוחים ומרווחים.
אנו מאוד מרוצים ממנו והוא שומר על המוצרים טריים לאורך זמן.
מספר בעיות קטנות:
חיישן סגירת הדלת אינו מדוייק ולעתים ייתכן שהדלת תישאר ממש מעט פתוחה אך החיישן לא יזהה זו ולא יהיה צפצוף. חזית המקרר שאמורה להית ״עמידה״ לטביעות אצבעות אינה באמת עמידה ואינה נראית חלקה.
המאווררים הפנימיים מעט מרעישים לעתים.
זאב.ס –
מקרר מצויין, מרווח, שקט וכמעט ללא שום בעיה.
יש לו בעיה אחת – הדלת הראשית לא נסגרת לבד אם לא מוודאים שהיא סגורה. גם אם טורקים צריך לוודא שלא נשאר רווח. המקרר אומנם מתריע שהדלת לא סגורה אך ממש חבל, יכול היה להיות מקרר מושלם
משירות לקוחות מספרים כל מיני תירוצים וחבל שמורחים כך את הלקוחות.
למרות זאת, ממליץ עליו בשל יתר מעלותיו.
יעקב –
עד כה מקרר טוב
YSLFOREVA –
מקרר מצויין:
מרווח, שקט ומאובזר באופן נוח ביותר
סלים –
הגודל ענק, צבע לבן יפה מתאים למטבח , שקט ותאורה מהממם ליד יפה
שושי –
מקרר גדול. מצויין למשפחה. מגירות גדולות! פשוט נהדר!
ליאור –
מקרר גדול ומרווח, אמין ונותן תמורה טובה למחיר.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר גדול מימדים ממה שהכרתי עד היום, פחות אהבתי את המקפיא התחתון, החלוקה למגירות במקפיא מגבילה את כמות האחסון, רמות הקור שהמקרר מייצר ממש טובות.
נחמה –
אני מאוד מרוצה מהמקרר. יש בו הרבה מקום הוא בנוי בצורה נוחה. אבל כשמפעילים את מצב שבת המקרר עובד פחות טוב. הנראות שלו יפה ומתאימה להרבה מטבחים. המקפיא גדול מרווח ונוח לתפעול. הוא כל כך גדול שלא משנה כמה הקפאתי המקום פשוט לא נגמר
רותי –
המקרר בנוי נוח לשימוש ולניצול מירבי של האיחסון
שרית –
מקרר סופר נח גדול ומרווח שמספיק למשפחה נכנסים בו מלא סירים קופסאות קניות ונשאר עוד מקום
קל לניקיון ופשוט מושלם
חלוקה מעולה במקפיא ומגירה צרה ונוחה להקפאה.
גלית –
אנחנו מרוצים ממקרר שעובד היטב, שומר על המוצרים באופן טוב.
משה ש –
מקרר שהנפח שלו מנוצל הצורה מצוינת גם ביחס למקררים גדולים ממנו, תצורת המדפים הפנימית מאפשרת מעין משטח עבודה פנימי, מאד נוח כשאוספים ירקות לסלט למשל. על יתרונות מקפיא תחתון אין צורך להרחיב, שקט מאד, עם תאורה פנימית יעילה
צביקה –
מקרר גדול, שטח מדפים גדול שמתאים לסירים ומגירות פירות, ירקות ודברי חלב ששומרות על טריות המוצרים. בקיצור, מעולה.
עטייה –
רכשתי מקרר בוש כי אין על בוש
ממליץ, מקרר עם המון מקום, רכשתי אותו ב11.2021 ומאוד נהנה ממנו שווה כל שקל
מירי –
מקרר מעולה! החלוקה נכונה למי שמעוניין במקרר גדול ובפריזר קטן. מגירות ענקיות ומחולקות נכון. (הדלת צרה יותר ויש מקום במדפים)
לפריזר יש מגירות נוחות.
פיקוד שבת פחות מוצלח (ניתן לעקוף בפתרון ע״י שימוש במגנטים)
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
המקר מאוד שקט , גדול ומדפים רחבים
אורון –
מוצר מעולה, נוח ורחב
עונה על כל הדרישות לי ושל משפחתי ממליץ מחום
עדיאל –
המקרר אחלה, נותן עבודה יפה.
במצב שבת – ניכרת ירידה בתפוקת הקירור בעיקר בקיץ. לא התקלקלו דברים אבל זה מרגיש קצת לא נוח שזה לא קר מספיק.
מעבר לזה הנפח שלו מעולה למשפחות עם ילדים התאורה מצויינת ועיצוב הפנים והחלוקה ממש נוחים מבחינת מגירות ומדפים.
מיטל –
שומר על הקור ועל המוצרים, מרווח ומסודר נהדר מבחינת מקום, נח לניקוי, פשוט מושלם!!!
איזי –
על אף הוראות היצרן , העלתי את הטמפרטורה ל-5 מעלות במקום 4 כי המקרר הקפיא ירקות בתוך המגירה ף גם בקבטקי שתיה , בינתיים נראה שזה עזר אבל זה נגד הוראות היצרן
zeevs –
מקרר גדול, מרווח ונוח לשימוש.
Gabbi12 –
מקרר טוב. עבודה שקטה. ובכלל כל מוצרי חשמל בבית של בוש
ענבל –
המקרר שקט, מרווח, סידור טוב של המדפים, עיצוב נקי. גם שירות הלקוחות אחד הטובים שנתקלתי בו
רונן –
חיפשנו מקרר שיחליף את מקרר הבוש בן ה15 שלנו.
משפחה של 5 נפשות. המקרר ענק עם המון מקום אחסון ומסודר. מקפיא תחתון עם 2 מגירות שמכילות המון!
תאורת לד חזקה. (במקפיא אין תאורה).
עוצמת הקירור וההקפאה מצוינת.
נתן ישראל –
מקרר מצוין עם נפח עליון רחב ונותן אפשרות גישה לכול המוצרים שבמקרר. מקפיא גדול חסרים מדפים למוצרים קטנים
אבי קורן –
מקרר מעולה, עובד מצויין עם תאי ירקות ופירות גדולים. יחס מחיר לתמורה. מתאים לישראלים
מיטל שמש –
המקרר גדול נוח ופרקטי
מייס –
רכשנו מקרר בוש , בהתחלה חשננו ממקפיא תחתון .. אך עם המקרא הזה החווה מדהימה, מקרר גדולמלהפליא, נוח וקל להקות אותו .. אנחנו בעיצומו של שיפוץ במטבח, קנינו גם תנור אפיה חדש של בוש וגם מדיח של בוש .. אין על המוצרים שלכם ומה שחסר יהיה כשהמטבח יהיה מוכן זה המיקסר שלכם .. שמחכה לו גם מקום מיוחד במטבח
מוטי רביבו –
מקרר ענק!!
עם מדפים טלסקופים
במקפיא ישנם מגירות גדולות
בקיצור מוצר מדהים