רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
שירות מעולה! מהיר ומקצועי גם אחרי הקנייה
ממליצה בחום + + + על בטרשופ רכשתי און ליין מכונת כביסה והשרות היה מעולה וסבלני ‼️ גם בתהליך הקניה, גם במעקב שלהם שאכן בוצע המשלוח בזמן המדויק שביקשתי, וגם על שאלות שהתעוררו לי לגבי המכונה לאחר המשלוח, הכל נעשה באדיבות וסבלנות ובתחושה שעושים הכל כדי שאהיה מרוצה 👍 ללא כל ספק גם את המכשירים הבאים ארכוש רק בבטר שופ ‼️בדיוק כשם החנות כך השרות. תודה לכם צוות BetterSHOP
שירות מדהים, אמינות ואדיבותממליצה בחום!
דירוג המוצר לבטל
אלכס –
בהשוואה למדיח בוש הקודם מצאתי שסלסלת הסכו”ם קטנה יותר,שתי הרשתות מעל המגירה העליונה מיותרות לי .
עם זאת מציין לשבח את כושר הניקוי,מגוון התכניות ורמת השקט בהפעלה
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
שלום,
אני *באמת* אוהב את המדיח החדש שלי.
אני יהלי, אני טבח ביתי וכתוצאה יש הרבה כלים מלוכלכים.
יש לי קטע שכשאני קונה מוצר, אני רוצה לקנות את המוצר הכי טוב ביחס למחיר שלו.
אז אחרי מלא התייעצויות עם הצ׳אט ג׳יפיטי וחקר על מדיחים, בחרתי במדיח שלי.
והאמת? אני מת עליו
מת על זה שהדלת נפתחת כשהוא מסיים, אוהב את האפליקציה ומשתמש בה באופן קבוע.
ובאמת אחלה של מדיח! המלצתי לדודה שלי וגם היא קנתה אותו.
אז לסיכום, תודה רבה לכם!
ואגב, אני ממש ממש אוהב קפה – ברמה שאני קולה את הפולים לבד 😉