משלוחים חינם לכל הארץ | מוקד מכירות זמין עבורכם עד השעה 20:00 | בטלפון 077-5518443

מדיניות החזרת מוצרים

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק”).
מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה בכתובת ת.ד. 171 קדימה מיקוד 60920 או לכתובת מייל support@bettershop.co.il או בטופס צור קשר בתחתית העמוד, עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור על ביצוע העסקה- המאוחר מביניהם.
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
אם סופק המוצר ללקוח והלקוח בוחר להחזירו, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני החנות ע”י הלקוח. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרת.

מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא כל שימוש ו/או פגיעה ו/או נזק מכל מין וסוג שהוא.

לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו מאריזתם המקורית, אלא אם הספק נתן את הסכמתו מראש.

מוצרי היגיינה- מוצר היגיינה אשר נפתח ו/או בוצע בו שימוש לא יתקבל חזרה על ידי החנות.

מוסכם כי החברה רשאית לבטל מכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך במקרים הבאים, ולא יהיו למשתמש כל טענות כנגד החברה:

במקרה שבו תיפול טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי המוצר, לרבות מחיר המוצר או תיאורו
במקרה שבו לאחר המכירה התברר כי המוצר אזל מהמלאי בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה, במקרה שכזה החברה תודיע לרוכש על ביטול המכירה או לחילופין תציע לו מוצר חלופי.

החברה שומרת לה את הזכות שלא לספק את המוצר ו/או לבטל את העסקה שבוצעה ע”י הלקוח במקרים הבאים:
אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים.
אם שירותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
אם הופרו תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר.
אם כרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

אנחנו כאן בשבילך

    שיחת ווצאפ