פינוי מוצר ישן
בקניית מוצר זה הינכם זכאים לפינוי המוצר הישן מביתכם ללא תוספת תשלום למעט מקרים חריגים על פי החוק.
המוצר המפונה חייב להיות דומה בגודל, בכמות ובמשקל ועליו להיות במקום נגיש לפינוי, מחוץ לנישה ומנותק מחשמל, מים, גז או כל חיבור קבוע אחר .
המוצר המפונה להיות שלם, כלומר לא פורקו ממנו חלקים.
לא יפונו מוצרים אשר מהווים סכנה בריאותית או סביבתית המונעים את פינוים (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים)
מקרים של פינוי חריג בתוספת תשלום בבית לקוח מול חברת ההובלות:
- כאשר הציוד הישן נמצא בקומה 3 ומעלה בבניין שאין בו מעלית
- כאשר הציוד הישן נמצא בקומה 2 ומעלה בבית פרטי
- כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לצורך הורדת הציוד הישן
- כשאר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף
- כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (דלת מקרר)
פינוי מקרר/מקפיא מעל קומה שניה – 80 ₪ לכל קומה כל זאת בכפוף לנוהל פינוי
פסולת ציוד חשמלי.
אספקת מוצר לבית הלקוח
ספירת ימי עסקים אינה כוללת ימי שישי, שבת, ערבי חג, חול המועד ואת יום ביצוע ההזמנה.
כמו כן יתכנו עיכובים בזמני האספקה בהתאם למיקום היישוב מעבר לקו הירוק.
המוצרים יסופקו ללא עלות עד קומה שנייה ללא מעלית או 30 מדרגות (מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות בבתים פרטיים) בהובלה מעל קומה 2 (כאשר המוצר אינו נכנס למעלית) ישנה תוספת עלות משתנה שבין 80 ש״ח לכל קומה ישירות למוביל.
בבתים פרטיים או דופלקסים עלות בהובלה היא לקומה הראשונה. במקרים של הובלה מעל קומה ראשונה (בקומה 2 ומעלה) ישנה תוספת עלות משתנה שבין 80 ש״ח לכל קומה ישירות למוביל.
במקרים בהם קיים סיכון לפגיעה בבית (מעקה זכוכית, קיר, מדרגות עץ( המוצר יסופק לקומה הראשונה
עלות ההובלה אינה כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות (מנוף)
פירוקי דלתות של מקרר/מקפיא – 60 ₪ עבור כל דלת באספקה ובפינוי.
במקרים והמוצר אינו נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בכניסה לבית ואו אחריות האספקה תהייה על ידי הלקוח ועל חשבונו
באם קיים מרחק הליכה העולה על 20 מטר מבית מגוריו של הצרכן בשל חניה מרוחקת, חוסר גישה לביתו, תחול תוספת תשלום כעלות קומה נוספת, בהתאם למוצר.
במקרים חריגים באספקות/פינוי לקומה נוספת בבית פרטי, כגון מדרגות ספירלה, זכוכית או מדרגות צרות, יגבה תשלום נוסף מהלקוח בהתאם למהות העבודה. במקרים חריגים במיוחדבהם כרוך סיכון בטיחותי, יסופק/יפונה המוצר אך ורק מקומת הקרקע של הבית.
ככל שלא תהיה גישה לכניסה ישירה עם המשאית בשל מעבר צר, יהא תשלום נוסף מצדו שלהלקוח בכפוף לדרישה של ההובלה (רכב קטן/טנדר/עגלה וכו’).
התקנה, ניתוק מוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת, פירוקי משקופים/דלתות וכדומה, תשלום מול המוביל ובאחריותו בלבד!
התשלום למוביל מהווה את הסכמתו של הלקוח לעבודה וכל זאת בעוד שניתנו לו הסברים טרם תחילת העבודה.
חברתנו מסירה כל אחריות בגין עבודה פרטית שתוסכם בין המוביל לצרכן, למעט נזקים, באם יגרמו למוצר עצמו.
שירותי ההובלה הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות.
*** התקנה, ניתוק מוצר, שינוי כיוון פתיחת דלת, פירוקי משקופים/דלתות וכדומה, תשלום מול
המוביל ובאחריותו בלבד!
*** התשלום למוביל מהווה את הסכמתו של הלקוח לעבודה וכל זאת בעוד שניתנו לו הסברים טרם
תחילת העבודה.
*** חברתנו מסירה כל אחריות בגין עבודה פרטית שתוסכם בין המוביל לצרכן, למעט נזקים, באם
יגרמו למוצר עצמו.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אני מאוד מרוצה מהמקרר הזה- הוא אצלי כבר כמה חודשים. מאוד שקט עושה את העבודה ולא מרגישים שהוא בכלל עובד. פעם קפאו לי הירקות בתא של הירקות- לא יודע מה קרה אולי היה צריך להזיז שם כפתור שכתוב שם ירקות או פירות. לא עושה קרח במקפיא. אני לא אוהב את הסידור המדפים במקרר עצמו. יש הרבה מקום אבל אין שם תאים. התאים על הדלת רחבים מדי ויש צורך להזיז כל הזמן את המוצרים מהמדף התחתון כי אז הדלת לא נסגרת. בתוך המקפיא יש מספיק מקום ומגרות
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
לאחר חיפוש מקרר בחרתי בדגם הזה של בוש וגיליתי מוצר מעולה מקפיא גדול חלוקה מצויינת מגירות גדולות נוחות לפתיחה
מקרר גדול מאוד ונוח לשימוש
חסר תאורה במקפיא
קורל –
מקרר מעולה למשפחה, המון מקום, החלוקה טובה. המדפים מרווחים, מגירת הירקות גדולה והירקות נשמרים בה המון זמן, מה שלא היה לי עם אף מקרר קודם. המקפיא מדהים. מקפיא במהירות, מגירות גדולות ומרווחות. באופן כללי הפלסטיקה במקרר מרגישה סופר איכותית, המגירות נפתחות ונסגרות בקלות ולא קורסות ממשקל המזון שמאחסנים בהן. בעיניי באמת מוצר מעולה ואני ממליצה בחום.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
עונה לצרכים מבחינת הגודל והמראה החיצוני ( יפה מאוד) אך מקפיא מוצרים מהיום הראשון שהגיע והחברה אומרת שככה צריך להיות 🤷🏻♀️
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
עונה לצרכים מבחינת הגודל והמראה החיצוני ( יפה מאוד) אך מקפיא מוצרים מהיום הראשון שהגיע והחברה אומרת שככה צריך להיות ??♀️
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
במקפיא אי אפשר להכניס למשל דג סלומון שלם
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
במקפיא אי אפשר להכניס למשל דג סלומון שלם
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
רכישת מקרר היא החלטה רצינית, כמו בחירת בן/בת זוג לחיים. שניכם הולכים להיות צמודים זה לזה במשך שנים רבות, אז חשוב לבחור נכון. אז כשקיבלתי הזדמנות לנסות את מקרר 4 הדלתות KFN96VPEAL של בוש, הייתי מלא ציפיות. שמעתי דברים טובים על המותג, והעיצוב המרשים שלו משך את תשומת ליבי מיד. אבל האם המציאות עמדה בציפיות?
התחלה מפוארת:
המקרר הגיע באריזה מפוארת, כאילו היה נסיך קפוא המגיע לארמון. פתיחת הדלתות חשפה עולם שלם של מדפים ומגירות, תאורה בוהקת, וטכנולוגיות מתקדמות. הרגשתי כמו אסטרונאוט שנכנס לחללית חדשה.
ממלכת המדפים:
המקרר הזה הוא כמו ארמון קפוא, עם שפע של מדפים ומגירות בכל גודל וסוג. יש מקום לכל דבר, מהירקות הטריים ועד לבקבוקי היין הגדולים. אפילו יש מגירה מיוחדת לגבינה, כאילו בוש הבינו את אהבתי המופרזת למעדן הזה.
מערכת קירור חכמה:
הטכנולוגיה של בוש פשוט מדהימה. המקרר מצנן את האוכל בצורה אחידה, ותמיד שומר על טריותו. אפילו הבשר והדגים נשארו טריים ימים אחרי שקניתי אותם.
סיכום:
לסיכום, מקרר 4 הדלתות KFN96VPEAL של בוש הוא מוצר יוצא מן הכלל. הוא מרווח, טכנולוגי, ועושה את העבודה בצורה מושלמת. עם זאת, גודלו ומחירו הגבוה עלולים להוות גורם מרתיע עבור חלק מהאנשים.
המלצה:
אם אתם מחפשים מקרר איכותי ומפנק, ללא קשר למחיר, KFN96VPEAL הוא בהחלט אופציה מצוינת.
הערה נוספת:
אני מקווה שביקורת זו תשעשע אתכם ותעזור לכם בבחירת מקרר חדש.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר נוח מאוד
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר שקט, מרווח, עושה את העבודה, שומר על טריות המזון ובעיקר של הירקות והפירות, ובנוסף גם יפה!! אני מאוד מרוצה!!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר גדול שאפשר להכניס בו הכל, נוח לאחסון , מכיל המון, שומר על טריות המזון, הירקות ומוצרי החלב.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
קניתי את המקרר הזה ואני מאוד מרוצה. הוא גדול ומרווח. המקרר נראה ממש טוב ושקט.
שרית –
מרחב באיכסון
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מרוצה מאוד וממליצה
DS11 –
המקרר מוסיף לנראות של המטבח עושה את העבודה בצורה מצויינת נח בחלוקה וממש בנוי ידידותי למשתמש
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אלגנטי נח ופונקציונאלי
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
יפה מבחוץ, סידור מושלם ופונקציונאלי בפנים, שקט במיוחד בהשוואה למקררים אחרים שהיו לי וחסכוני בחשמל
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר פונקציונאלי מאוד. בנוי חכם עם הנדסת אנוש וטכנולוגיה מתקדמת. נוח ומתאים למטבח הישראלי (אחסון סירים וכו’). נוח מאוד לניקוי. פרקטי מעצם היותו 4 דלתות, החסכון בחשמל ושמירה על טריות הפרודוקטים והאןכל המאוחסן. מאוד מאוד מרוצים . ממליצים בחום
פזית –
המקרר עונה על כל הציפיות. החל בעיצוב הנקי, האלגנטי והאסתטי שלו וכלה בסידור הפנימי הפרקטי. מושלם!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אוהבת את הסידור הפנימי, מאד פרקטי ונגיש, שקט מאד וגם יפה ולא מתלכלך חיצונית. אחלה מקרר
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
תודה רבה ליגאל האלוף
שהצליח לעזור לי אחרי התלבטויות רבות
לבחור במקרר מושלם
באמת חוויה אחרת
מרווח, שומר על טמפ
מדויקת
תודה רבה
הילה –
מקרר חזק, עם חלקים חזקים. פונקציונאלי. המקפיא מחולק ממש נוח. וכמובן מאוד יפה! בוש. לא ציפיתי לאחרת!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
פעם ראשונה שיש מקרר מספיק גדול, עמוק ומסודר בפנים שאפשר לשים את כל. תמיד היה נורא צפוף עם אוכל שלא רואים מאחורה, עכשיו הכל מסודר ורואים את הכל. אני מאוד מרוצה!!!
ליאור –
אוהב מאד את את הגודל, העיצוב ושהמקפיא למטה ושאין קרח.
נומנום –
מקרר גדול ומרווח. הדלתות נוחות לפתיחה ממש.
יסכה –
מקרר שקט, גדול ומרווח. מחולק בצורה נוחה המנגישה את כל המוצרים במקרר. מומלץ מאד!!!!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אהבתי במיוחד את החלוקה והעיצוב, שקט ומרווח.
עמית –
באמת שאי אפשר לטעות עם זה. מקרר פצצה, שקט, עם המון מקום, נוחות גישה וסידור פנימי מצויין.
דתי שינדלר –
חלוקה נוחה של מדפים, מקרר יפה, מוצר מאוד איכותי!
חגי1 –
החלוקה לארבע במקרר מאפשרת לסדר מאוד נוח את האוכל והמצרכים במקרר ולא יוצר בלאגן. תמיד אני יודעת איפה כל דבר
יש תמיד מספיק מקום
גם הסידור הפנימי של המקרר מאוד נוח
המראה של המקרר מודרני ומשתלב יפה בבית כאילו כמו עוד ״פריט״ בבית
אני מאוד מרוצה
gabi –
סידור פנימי נח מאוד
הירקות מחזיקים מעמד המון זמן
יותר מכל מקרר שהיה לי
שקט מאוד
אבי ראיבי –
מקרר יפה, מרווח, מגירות ירקות ופירות בגובה מושלם. 6 מגירות גדולות להקפאה. רהיט במטבח
Aharon –
מקרר מעולה
שקט ואמין
מרווח עם חלוקה מצויינת
מומלץ מאוד!
רונן –
רכשתי את המקרר הזה במקום מקרר הסמסונג שהיה לי. חייב לציין שאני מרוצה מאוד, מקרר נוח מאוד לשימוש, מקפיא מחולק ל6 מגירות, חלוקה מעולה. המקרר שקט, קל לניקוי
מ.א. –
לאחר כמעט חמש שנים של עבודה
בר כהן –
נראה מעולה, מחולק נכון ושקט
איתן פ. –
גימור מהמם. חלוקה פנימית חכמה. שקט במיוחד.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
המקרר מרווח, מחולק באופן נוח למשתמש.
מרוצה מאד
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר מעולה , חלוקה פנימית סופר נוחה. אחללה תמורה לכסף
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מקרר מאובזר ומתכונן מעולה, לניצול כל המקום ולכל דבר שרק צריך לשים בו. ממליצה בחום.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
רמת גימור גבוהה, מכשיר מעולה!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
פשוט מקרר נהדר
גואטה אבתר –
מקרר מעולה! חלוקה פנימית נוחה במיוחד. עיצוב יפיפה
מאוכזבת –
המוצר לא עבד כלל מרגע ההתקנה ועד שהטכנאי השני של היבואן הגיע! הטכנאי חתך ידנית פתח בלוח הפח שמאחורי הצ’ילר במטרה לאפשר סחרור של האויר. כלומר התכנון של המקרר לא איפשר סחרור ראוי של האויר הקר ולכן תא הקירור לא התקרר כלל! התיקון שהטכנאי עשה נראה כמו אילתור ומצביע על בעיה תכנונית במכשיר (אין חלק חילוף שפותר את הבעיה).
המקרר הגיע יום לפני חג הפסח, השירות של היבואן לא עבד וגרם לכך שלמשך 10 ימים היינו ללא מקרר עובד, נאלצנו לזרוק מזון רב ולהסתדר ללא קירור.