אחלה שירות ומחירים טובים. עונים בטלפון על כל השאלות ואין הפתעות אחרי זה במשלוח.
שירות מהיר וסופר מקצועי, התקשרו אליי כבר פעמיים לבדוק אם הכל בסדר, והנציגה שדיברה איתי הייתה זוכר סבלנית והסבירה ונתנה תשובות ענייניות ומדויקות.ממליצה בחום
רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
דירוג המוצר לבטל
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אוהבת את המוצרים שלכם, עד מאוד. מרבית מוצרי החשמל במטבחי, שייכים לחברתכם. עם זאת, תשומת ליבכם להתנהלות המשווק במקרה הנוכחי. רכשתי מוצר עם חלק שבור. בו ביום פניתי אל שירות הלקוחות של הרשת. חרף כ-10 פניות חוזרות ונשנות, לא התקבל כל מענה. אציין, כי נבצר ממני לחזור לחנות. אני עיוורת בשיעור 75%, יש לי יד אחת מתפקדת (לכן, המוצר נחוץ עבורי), בעלי במילואים. לא זכיתי למענה משירות הלקוחות של אלמ, לא זכיתי לצערי להינות מהמוצר; שבור.
אילנית –
כשמערבלים בצק חלק ממנו נוזל למרכז ומגיע למנוע.
פעמיים המנוע הפסיק לעבוד וכמעט לא היה בשימוש.
מעולם לא קרה לי עם מכשיר אחר.
אילנית –
כשמערבלים בצק חלק ממנו נוזל למרכז ומגיע למנוע.
פעמיים המנוע הפסיק לעבוד וכמעט לא היה בשימוש.
מעולם לא קרה לי עם מכשיר אחר.
אושר –
רק קניתי וכבר רואה שלצערי אין את הדיסקית פומפיה הכי שימושית ( גירוד גזר לסלט גזר).
יש רק מגרד דק מאוד או עבה מאוד.
בכל חברה הכי זולה זה מגיע יחד עם הסט ופה למרות המחיר צריך לרכוש בנפרד. די מבאס.
חוץ מזה מרגיש חזק ודי שקט
אושר –
רק קניתי וכבר רואה שלצערי אין את הדיסקית פומפיה הכי שימושית ( גירוד גזר לסלט גזר).
יש רק מגרד דק מאוד או עבה מאוד.
בכל חברה הכי זולה זה מגיע יחד עם הסט ופה למרות המחיר צריך לרכוש בנפרד. די מבאס.
חוץ מזה מרגיש חזק ודי שקט
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אנו מרוצים מאד מהמעבד. מעבד זה מחליף מעבד קודם מג’מיקס 4 שכל חיפויי הפלסטיק שלו נסדקו מעצמם. האפשרויות שהוא נותן עולות על אלו של המגניקס. איכות החומרים טובה, והתוצאות מצויינות. במבט ראשון נראה שהתפעול קצת מורכבת אך לאחר 2-3 הפעלות מבינים את הרציונל של הרכבת החלקים למשימות השונות וזה הולך חלק לגמרי. לסיכום עד כאן – מרוצים מאד.
מרים צחנסקי –
ואווו?? ממש נוח ומהיר? ממליצה בחום ??
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
חזק. עוצמתי. וגם עמיד. אצלנו מעל ל5 שני בשימוש יום-יומי. נפל על הקרקע במעבר דירה ואפילו אחרי זה לא הפסיק לעבוד! רל לשימוש, שטיפה ותחזוקה. מומלץ בחום!
ס.פ. –
קניתי בגלל שאשתי ראתה באינסטגרם המלצות וביקשה. בהתחלה אמרתי שזה יקר מדי למעבד מזון ובסוף נכנעתי ללחץ.
יתרון: המוצר מצויין, חזק ושקט.
חסרון: אין מקום נוח לאחסון האביזרים.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מעבד מזון טוב, עושה את העבודה. חסרונות: עקומת למידה צפויה למי שלא רגיל וההרכבה של החלקים ואחסונם קצת מגושמת משום שלא מגיע עם קופסת אחסון. להב הסכין משאיר חלקים לא מכוסים בקצוות ולכן צריך לעצור לעיתים ולאסוף עם לקקן מהדפנות כדי להגיע לערבוב אחיד.
נאור –
עובד כמו שצריך, יש המון אביזרים. זה מחייב פתרונות אחסון או לקנות תיק. הייתי שמח אילו היה אפשר לקבל את כד הבלנדר בזכוכית ולא בפלסטיק ולהוסיף מסחטת הדרים ודיסקים נוספים לגירור.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מוצר מעולה. חשיבה לפרטים על האביזרים השונים שמתחברים אליו. איכות גבוהה ביותר של עיבוד המזון. שימוש קל ונוח. ניקיון לאחר הפעולה – פשוט ביותר.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מעבד המזון חזק, נוח לתפעול, עם אביזרים מיוחדים שמשדרגים את העבודה במטבח
הילדה –
חזק , מהיר ועושה בשבילך את עבודת הטחינה,הריסוק הפריסה ואפילו יוצר קוביות.
קסת והנאה בחווית הבישול
אוהד –
המון אביזרים, הכל נכנס למדיח כלים, אהבתי את הוואקם לשל הבסיס לשיש, נראה מעולה במטבח, עוצמתי מאוד! מומלץ!
מירב –
מעבד מזון ממש נוח לתפעול מכינה בו הכל המון בצקים וטוחנת את כל הירקות לתינוק ויוצא ממש מושלם זה הקניה משתלמת וטובה שרכשתי
שירה –
אחרי סקר שוק של מעל חצי שנה החלטתי שאני רוצה את הדגם הזה. אני לרגע לא מתחרטת. עושה הכל. בתור חובבת בישול ואפייה שאת הכל הייתי עושה בצורה ידנית עכשיו אני עושה במעבד מזון. כמות הזמן שנחסכת לי מטורפת!
אסףף –
המיקסר חזק וטוב המקציף לא עושה עבודה כראוי , לא מקציף לא משנת ולא ביצים בצורה נורמלית .
הפלסטיק נשחק אחרי כמה שימושים וזה לא נראה יפה כבר לעין .
אבל המוצר עצמו בסדר והמעבד חזק ומהיר.
אסלאם –
מוצר נפלא וחזק
חובה בכל בית
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
המכשיר הזה הוא פשוט מושלם יש בו הכל מכל חותך קוצץ ריבועים לסלטים קוביות מוקפץ פשוט מכשיר יעיל ומצוין נכנס למדיח פשוט מושלם מומלץ בחום