רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
שירות מעולה! מהיר ומקצועי גם אחרי הקנייה
ממליצה בחום + + + על בטרשופ רכשתי און ליין מכונת כביסה והשרות היה מעולה וסבלני ‼️ גם בתהליך הקניה, גם במעקב שלהם שאכן בוצע המשלוח בזמן המדויק שביקשתי, וגם על שאלות שהתעוררו לי לגבי המכונה לאחר המשלוח, הכל נעשה באדיבות וסבלנות ובתחושה שעושים הכל כדי שאהיה מרוצה 👍 ללא כל ספק גם את המכשירים הבאים ארכוש רק בבטר שופ ‼️בדיוק כשם החנות כך השרות. תודה לכם צוות BetterSHOP
שירות מדהים, אמינות ואדיבותממליצה בחום!
דירוג המוצר לבטל
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
שטח עבודה גדול, להבות טובות וחזקות, קל לניקוי
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
להבות טובות החוגה לשינוי מצב לא נעימה לשימוש עקב המדרגים ניקוי בעייתי צובר כתמים גם בניקוי לאחר הבישול בעיקר סביב הלהבה
עודד –
מוצר מעולה!
רונית כהן –
המבערים של הכיריים האלה הם בדיוק מה שחיפשתי! עם עוצמת חום שמגיעה לכל פינה של המחבת, הבישול הרבה יותר מדויק ומהיר. עיצוב הנירוסטה מוסיף מראה מודרני ויוקרתי למטבח שלי. הכי כיף שזה לא רק נראה טוב אלא גם עוצמתי. אין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה, תודה לבטרשופ על חוויית הקנייה המצוינת!
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אוהב את חלוקת המקום בכיריים ואת עוצמת המבערים .
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
הכיריים נראות נהדר, מוצר מתקדם ומעולה. אבל לבית שמשתמש המון, בעיקר בימי חמישי שישי, אין אפשרות להשתמש בכל הגז במלואו. ברגע ששמים סיר על הגז השמאלי וסיר נוסף על הגז הימני, אין אפשרות להשתמש ביתר הגז, פשוט אין מקום לדחוף עוד סיר, וחבל, אולי צריך כיריים גדולות יותר. והגז השמאלי הכפול, יש הרבה פעמים הגז הגדול לא עובד או שורף, כאילו שהקטן לוקח לו את כל הכוח,משהו משתבש.