רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
שירות מעולה! מהיר ומקצועי גם אחרי הקנייה
ממליצה בחום + + + על בטרשופ רכשתי און ליין מכונת כביסה והשרות היה מעולה וסבלני ‼️ גם בתהליך הקניה, גם במעקב שלהם שאכן בוצע המשלוח בזמן המדויק שביקשתי, וגם על שאלות שהתעוררו לי לגבי המכונה לאחר המשלוח, הכל נעשה באדיבות וסבלנות ובתחושה שעושים הכל כדי שאהיה מרוצה 👍 ללא כל ספק גם את המכשירים הבאים ארכוש רק בבטר שופ ‼️בדיוק כשם החנות כך השרות. תודה לכם צוות BetterSHOP
שירות מדהים, אמינות ואדיבותממליצה בחום!
שירות מצויין, אספקה מהירהמומלץ בחום
דירוג המוצר לבטל
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
אז אחרי שהייתי עם מדיח כלים של בוש למעלה מ 10 שנים הוחלט להחליף למדיח מתקדם של בוש סדרה 4. ואוו איזה מכשיר איזה שירות מעולה. כל האינפורמציה גלויה באתר קליט וברור ואם יש בעיה אחרת תמיד יהיה נציג על הקו שייתן תשובה מקצועית לעניין
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מאד שלם עם הקניה ,
מאד מרוצים מהביצועים של המכשיר ומכל הפונקציות שלו
אין לי אפילו ביקורת שלילית אחת להגיד עליו
אפילו הצבע שלו כלכך יפה ומתאים למטבח
שקט עצמתי
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מדיח נוח, מחולק טוב, עובד שקט, תכניות מותאמות להפעלות רבות
שרון –
מדיח מצויין, מנקה את הכלים באופן יסודי, לא שומעים אותו בכלל
Gall –
סוף סוף לא צריך יותר לשטוף כלים !! איזה אושר
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מדיח ברמה הגבוהה ביותר בצבע שחור מט מיוחד. גם מנקה היטב את הכלים ונוח לשימוש וגם מקשט את המטבח כאביזר יפייפה.
עופר –
מנקה מעולה, שקט והתוכניות מדויקות, הורדתי כוכב אחד כי במדיח הקודם שלנו (לא אציין חברה) היה יותר מקום לכוסות גבוהות וכלים גדולים