רכשתי טלויזיה בחודש האחרוןהתקשרתי לשאול כמה שאלות והשירות היה אדיב ומקצועי ולמחרת כבר קיבלתי קישור לתיאום הגעה ותוך 3 ימים קיבלתי את הטלויזה .וואלה כיף לקבל כזה שירות !!!
אחלה שירות ומחירים טובים. עונים בטלפון על כל השאלות ואין הפתעות אחרי זה במשלוח.
שירות מהיר וסופר מקצועי, התקשרו אליי כבר פעמיים לבדוק אם הכל בסדר, והנציגה שדיברה איתי הייתה זוכר סבלנית והסבירה ונתנה תשובות ענייניות ומדויקות.ממליצה בחום
רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
דירוג המוצר לבטל
עמי ילון –
חיפשתי מקרר חדש זמן רב. זה היה אחד המקררים הראשונים שמצאו חן בעיניי, ולאחר מספר חודשים של חיפושים והתלבטויות, החלטתי לרכוש אותו. הוא שקט להפליא, מרווח מאד וחלל הקירור מאורגן יפה. אין הפרדה פנימית וזה יתרון משמעותי בעיניי.
אזור ההקפאה נוח, אבל קצת קטן. עבורינו זה מתאים, אך למשפחות גדולות, ייתכן שזה לא יספיק. מתקן הכנת הקרח מדהים ומאד נוח.
הערות: 1) מגירת הירקות לא נפתחת באופן חלק כל כך. 2) קיבלתי אותו עם פגמים קלים בציפוי וישנה חריקה קלה בסגירת דלתות הקירור בשל רכיבי פלסטיק שמכסים את המנגנון. 3) שירות ראלקו בצפון מאכזב ואיטי ביותר. הנציגים מאד לא נעימים. זה אותו שירות שמספק מענה למוצרים רבים נוספים שיש לנו והשירות תמיד היה כך. ממתין כבר כשישה שבועות לתיקון. אמנם לא תיקון קריטי, אבל…
השירות של יערה ובטרשופ, לעומת זאת, הם מהטובים שהכרתי בארץ.ֶמאתה, כל מוצר שאצטרך, אבדוק קודם כל אם קיים אצלהם. תודה!!!