אחלה שירות ומחירים טובים. עונים בטלפון על כל השאלות ואין הפתעות אחרי זה במשלוח.
שירות מהיר וסופר מקצועי, התקשרו אליי כבר פעמיים לבדוק אם הכל בסדר, והנציגה שדיברה איתי הייתה זוכר סבלנית והסבירה ונתנה תשובות ענייניות ומדויקות.ממליצה בחום
רוצה להמליץ בחום על אור. מדובר באיש מקצוע נדיר הוגן, יסודי ונותן שירות מכל הלב. נתקלנו בבעיה מאוד רצינית מול יבואן של טלוויזיה שרכשנו, ואור פשוט נכנס לעובי הקורה ופתר את הסיפור בצורה מופתית. כיף לדעת שיש אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. מומלץ מאוד!
חווית השירות של בטר שופ מצטיינת. זמינות והגינות בהמלצות.בנוסף מחירים הוגנים.לי ברור שאחזור לרכוש דרכם, ממליץ בהחלט.
הופתעתי מאוד לטובה משירות הלקוחות האדיב, המקצועי, שווידא מולי ממש שהכל לשביעות רצוני. כל הכבוד! אמשיך לקנות שם ללא ספק
הייתה בעיה עם המשלוח, אבל קיבלתי מענה מבטרשופ והעניין סודר.
שירות מהיר ויעיל, ומלבד זאת נעים וקשוב!
שירות 5 כוכבים בזכות אור! נתן לי מחיר הגון לחלוטין על הטלוויזיה, ואפילו דאג לשמור לי בצד את הדגם האחרון שנשאר במלאי כדי שלא אפספס. אור ענה על כל שאלה בצורה סבלנית, אדיבה ומקצועית מאוד. יצאתי בהרגשה מעולה, מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שירות אמין וטוב.
רכשתי מספר פעמים מבטר שופ ותמיד הייתי מאוד מאוד מרוצה.היחס, השרות, עמידה בזמנים.ממליצה מאוד !!!והכי חשוב תמיד יצאו הכי זולים.
דירוג המוצר לבטל
שיבור –
אני אוהב את המכונה כי היא מכינה משקאות קפה בלבד או משקאות קפה עם חלב בלחיצה אחת ועם התחזוקה הכי קלה שאני מכיר רק שטיפת המקציף וזהו
מכשיר מינימליסטי לא תופס הרבה מקום על השיש על אף היותו מכונה טוחנת
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
מכונת קפה מעולה
חגית –
מכונת הקפה מהדגם הזה היא הרכישה הכי טובה שעשיתי בתקופה האחרונה. החלפתי את מכונת הקפסולות במכונה של סימנס. הכנת הקפה נוחה וקלה, המכונה לא כל כך רועשת. היתרון הוא שבבוקר אני יכולה להפעיל את המכונה, לסיים להתארגן ולחזור לשתות קפוצ’ינו טעים. אין צורך להכין בנפרד את האספרסו ולהקציף אח”כ את החלב, הכל קורה במקביל. דבר סופר חשוב – המכונה קלה לניקוי ותחזוקה! עניין ההגיינה חשוב במיוחד בגלל החלב, אחד מהשיקולים המרכזיים בבחירה שלי בדגם הזה.
קפה ביתי –
בסך הכל קל לתפעול והקפה טעים. הרעיון של המקציף חלב בשילוב עם הקפה קסם לי. אולם המקציף מיצר מחצית מהכוס קצף וצריך להפטר ממנו. תהליך הניקוי ארוך ומיגע.
אמיר –
עברתי ממכונת נספרסו פשוטה למכונת קפה טוחנת של סימנס מדגם בסיסי, במטרה לשדרג את חוויית הקפה הביתית. מדובר במכונה שממוקמת בדרגת הכניסה לעולם המכונות הטוחנות, והנה התרשמותי לאחר שימוש ממושך:
יתרונות:
מחיר נגיש – זולה משמעותית ממכונות טוחנות מתקדמות.
שימוש פשוט – תפעול אינטואיטיבי, מתאים גם למי שלא התנסה קודם.
קפה סביר – התוצאה מספקת, במיוחד למי שמגיע מעולם הקפסולות.
חסרונות:
תחזוקה תכופה – כל 10–15 כוסות יש לרוקן את מגש הניקוז ואת מיכל הפסולת, פעולה שלוקחת כ-5 דקות.
אין זיהוי קשיות מים – המכונה לא יודעת להתאים את תדירות ניקוי האבנית לפי איכות המים בפועל, אלא רק לפי כמות מים שעברה בצנרת. המשמעות: תכיפות גבוהה יותר של ניקוי אבנית, גם כשאין בכך צורך אמיתי.
טמפרטורת קפה נמוכה – הקפה יוצא פושר יחסית. שוקל לפנות לשירות לבדיקה.
תמורה למחיר מוטלת בספק – לא בטוח שהקפיצה במחיר (פי 2.5 ממכונת נספרסו) מצדיקה את השדרוג.
טעם הקפה – לא בהכרח טוב יותר ממכונת קפסולות איכותית.
שורה תחתונה:
למי ששוקל לעבור ממכונת קפסולות למכונה טוחנת – זו יכולה להיות נקודת התחלה סבירה, אך אם התקציב מאפשר, הייתי ממליץ לשקול דגם מתקדם יותר של סימנס, שימצה טוב יותר את הפוטנציאל של פולי הקפה ויצדיק את ההשקעה.
משתמש אנונימי (לא מזוהה) –
לוקח הרבה זמן עד שהמכונה נכנסת לפעולה כמדליקים אותה להוצאת הקפה (רק לאחר ניקוי והוצ’ עודפים), נקיון המכונה מצריך פעולות פרוק חלקים רבים בכל פעם, היתה דרישה ממש חזקה מהלקוחות והאורחים שלנו למכונת קפה איכותית. בסה”כ הקפה טעים מאוד ואנחנו ממש מרוצים 🙂
Eq300 –
מכונה די פשוטה לתפעול
אבל עושה צרות בצרורות עם הלכלוך .
קפה טוב.
אבל הלכלוך שעושה בתוכה ובאיזור יחידית החליטה בלתי נסבל..
לא הכי מרוצה למען האמת..
Eq300 –
מכונה די פשוטה לתפעול
אבל עושה צרות בצרורות עם הלכלוך .
קפה טוב.
אבל הלכלוך שעושה בתוכה ובאיזור יחידית החליטה בלתי נסבל..
לא הכי מרוצה למען האמת..
Avik –
סביר…ההקצפה מתקלקלת אחרי זמן
אדי שוו –
נמצאת אצלי כשנה, אחלה מכונה.
טוחנת קפה בצורה קלילה ונקייה.
דניאל –
מכונה מושלמת קפה איכותי אני מאוד מרוצה וממליץ